mandag 13. juli 2009

Hjelp?

Heisann :]]

Idag har eg kje jort nåke så er verdt og skrive om og eg har kje tenkt og gjer det heller :]
Eg skal bare sitte her og chille :]

Eg leste ferdig " Ikke si det til Ben " igår ,. og eg likte den ..
Men eg tror eg har lest for mangen klisjèe "romanar" da er enkli kje romanar då.. men di er liksom litt sån roman'aktig alikavell :P

Fordi da er alltid nåke med ei jenta og ein gutt så forelske seg også er da eit eller anna som er gale også lykkelig slutt liksom :P
Haha, gad så forutsigbart x]
Men, eg liker da .. eller .. eg trur eg gjer da.. klare kje heilt og bestemmameg x]

MenMen, bare fordi eg kje har nåke bedre og ta meg til så skal eg slenge utpå eit bilde :D

Wooho, se :]
Hjelp meg litt, Burde eg beholda lyggen ?
Eller, skal eg skrå den`? ;D


Piercing!
Haii, eg sitter og snakker med Kristin og Hanne, eg fortalte dei akkurat at eg har lyst på Microdermal piercing ! :D
På handledde , eller nåke :D

Bilde :
Hadde da vert kult trur du? ;D
Eg tror da, men da er bein RETT INFORBI, så såfall kommer da til og gjer vooondt!
Ellers så har eg lyst på Madonna/Monroe og seff, i navlen :D
HaHa :D Men, me får se (a'
Dagens farge er rø, og blå fordi eg har spist rosa drops-ting og ble på tongo og fordi vaskebøtto til Kristin var blå :L
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar