søndag 12. juli 2009

HaHaha, ler ;]

HeiHei , no skriver eg og ser på tv-sammtidig, så da kan bli litt merkli,
så herved er du advart ;]

Jaok, idag har eg først vert på tur med Mert;:D
Eller, me gikk opp til skulen så satt me der og babla tildes da kom nåken folk og berte ut nåke greier fra ein bil , så då stakk me opp til dissene :D (Huskene) og var der litt :]
Så gikk me heim igjen , haha :P
Da tok ca 2 timar ;]

Så for eg og Kjersti og MAmma ut på peppes og spiste :D
NomNom :]
Ein stor nr 16 med rømmedressing :D

Så for me og kjøpte snop og såg på Istid3 :D
Det var kos, er leenge siden eg mamma og kjersti gjor nåke, da va faktisk når eg var på stord med dei, og da var før jul eller nåke :o
Wooha :o
Haha x]
Men, eg er kje så "mamma/søster-dalt" så da går fint :]

Men, ja, no snakker eg med Kristin og Thomas(Thomas så mindte meg på at eg måtte blogga) haha:P

Jaja,
gadda kje skriva meir (a'

Dagens farge er svart, fordi da er yndlingsfargen til Thomas ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar