fredag 10. juli 2009

Da er kje Us idag, Geir er sjuk "/

Da er kje Us idag, Geir er sjuk "/
Eller, han har vondt i ryggen.. Stakkar :(
Haha, men vertfall, eg snakka med Hanne så sa ho at eg måtte si det til folk, så ka er vell bedre en og spre da utøve heile nette ? :D
Woo :]
Eg skal såve hos Hanne i kveld :]

Jaja, men eg skriver seinare ;]
Sånn, no er eg back on track^^
Jaja, vertfall.. før eg glømmer det så skal eg legge ut resultate av meiningsmålingen :D
Eg må bare beklage altså, eg tenkte kje så langt når eg la ut denne meiningsmålingen så % er feil :P
Haha, men da bare driter vi i.. Se på stemmene istedenfor ;]
Barbering/voksing av bein på guter/jenter?

Jenter:Bare legger : 9
Jenter: Legger og lår : 12
Jenter: Ingenting : 1
Gutter: Legger og lår : 1
Gutter: Ingenting : 9
Gutter: Bare legger : 1
Men, da er nåke så er litt merklig, på Jenter er da 22 stemmer men på guttar er da bare 11 : o
Da er litt merklig og på "Stemmer hittil" er det 20 stemmer ?
Ka skjer liksom? :o
HaHaHa, jaja :]
No er kl 14:37 og eg har enlki kje gjort så masse.. Har laga kaka , redd sengo og åpna vindue på rommet mitt :L HaHa, eg skal snart sminka meg tenkte eg , men eg tror kje eg gidder ha på meg så masse sminke.. eg følte kje for da... faktisk følte eg for og gå uten x]
Men, da kommer kje til og skje :D
Ojjj, no kom eg på at eg må senda meld til Mert, eg sa eg sku ta 4 bussen med han idag,, men 4 bussen går kje :P Og eg blir kjørt ut til Hanne seinare liksom :P såå x]
Haha, stakkar :P
Sånn :D No får eg bare håpe han ser den :]
Men, eg har enkli kje så masse interesant og skriva :P
Ellers så får du ha ein good sommar, også får me sjå om eg får nåke meir og skriva i måro, siden eg skal såva hos Hanne :D
Joo, vent ..
Eg skal legga ut ein link! Til sangen eg hørre på :D
Eg vettkje om du liker han?
kanse, da er liksom litt spess musikk^^
Vertfall, "StickThatInYourJuiceBox By Dot Dot Curve" *Link*
Men, denna er finare då ;] "The Curse of Curves-Cute is What We Aim For" *Link*

Dagens farge er Gul, fordi solo har kommet igjen :D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar