mandag 27. juli 2009

Forandra? ;o

Heisann, idag skal eg kje ta såååå av med og skriva som da eg gjor igår ;]
Haha, eg skal prøva og holda meg til eit innlegg ;]

Men sjå ka eg fant,, da er masse bilder av meg..
mhm,. og bare for og påpeika kor masse eg har forandra meg, så legger eg dei ut ;]

2002/2003 eller nåke
2006/2007 (Ps: her har eg akkurat bada og har nesten kje på meg sminke, eg pleide og bruka mykje meir)
2008/2009
Omg, eg kommer til og angre på at eg la ut dei bildene, men hallo.. dåke kan bare få veta kossen eg har / ser ut .. såå jah .. Men, ikkje døm meg for kossan eg ser ut , bli kjent med meg, ..
Sjå på personligheten min , ikkje på kossen eg ser ut !
Da er enkli derfor eg legger ut bildene, ..
Husk da ;]
Dagens farge er rosa, fordi eg er forelska.. ;o
Love 4 you
-Bente

1 kommentar: