fredag 31. juli 2009

Stord med Hanne <3

Heisann :]

Allerførst så må eg sei, beklager at eg kje blogga igår, eg fekk rettogslett kje tid :]
Men eg skal gjer da no:P
Men, Hanne skreiv igår, så då kan du jo lesa hennas innlegg òg ; D *Link*

JaJA, Vertfall, me begynner på begynnelsen ;]
Eg sto opp kl 07:30 fordi me sku ta 09:10 båten, så jah..
Eg og Mamma kjørte utover og var på kajen 08:59 (Eg og Hanne sku møta der kl 09:00)
Der var Silje òg, siden eg kje hadde snakka med ho på leeenge, så gikk me bort til ho.. ho sku til Stavanger.. Men sku bare ta båten til Haugesund :P
Jaja, me satt med ho på båten også satt me på kajen og venta på båten hennas ilagmed ho :]

Så stakk eg og Hanne opp på Amfi, der va inggen "normale" butikkar opne, så me gikk og kjøpte is : D
Haha, ellers så daffa me rontom der og prøvde kler og sånt :]
Eg kjøpte ein grøn topp(Woooah) med lysegrøne hjerter på :]
HanneIrene kjøpte ein SvartHatt ;D

Også for me opp på Hiane, der eg sku klippa meg ;D
Eg farga etterveksten klippet håret og farga øyenbryno ;]


Bilde:
*Bilde er fjerna *
*Nye bilder kommer*
Her er nye bilder x]



"uten sminke, hår og klær, blir en jente stygg og sær" -HanneH.
Altså, kje mobb meg, eg gadda kje sminka meg ;D

Jaja, men poenget var, see eg har klippet meg ;]

Etter eg var ferdi hos Frisøren(Søster mi) så gikk eg og Hanne og kjøpte Sjokolade på Rema1000^^

Så venta me på bussen og for ned igjen til Leirvik^^
Der spiste me Pizza på Smak og Behag ; D
"Calefornia" Naam :D

Jaja, da va kjekt :D


Gårsdagen farge er, Rosa fordi eg fant eit søtt strutteskjørt på Lindex, men da va for lite x]


Jaja, idag så veit eg kje ka eg skal gjer, eg føler for og komma meg ut, duveit.. liksom :]
Men eg veit kje.. me får sjå :P


Dagens farge er Creme, fordi eg skal ha crem'farga negler ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar