lørdag 4. juli 2009

Missmodig?

Hillo ^^

Jaok, nå er da alt for varmt til og blogga og eg skal spise jorbær, sååå.. blogges ;]

Jaok, baaack :D
Jobrbæær er nom nom nom :'3 <3
Mhm, vertfall :]
Å i dag har eg lest ferdig boko eg begynte på igår :D

Den hette .. eh.. eg vettkje.. men eg vett ka den handler om så då er det greit :D
Det var en bra bok^^
Også begynte eg på ei ny bok, har komt til side 115(No er eg ferdig) :]
Vet heller ikkje ka den heiter, men vett ka den handla om :D (Eg er dååårleg med navn og titler ;] )
Jaja, ;P overskriften for innlegget er "Missmodig?" og det er fordi eg har vert så gaddalaus og deprimert og sånn drit idag ;]
Også har eg spist masse drit , ikkje at da gjer da nåke bedre x] Haha, eg sår dårleg samvitighet (a' Men, hallo.. da er sommar eg må nesten få låv? x')

Ellers så har eg vert på nettby, der har Marianne og Maria lakt ut bilder fra telt-turen :O
Eg legger ut nåken av dei her :

Foolk <3
Så søøte : D
Oneeei : o
Haha, eg følte meg lav x]
Mert-Hanne-Bente/meg ... eg leeer x]
Hihi (a'
HaHaHaHaHaHa, sjekk her!

*Anonym* sier (22:26):
men jeg hørt at du hadde kyssa med Mathias eller ka han hetter når du var i lag med han

Bente ;* sier (22:26):
Ka,, kem sa daaa? : o
*Anomym* sier (22:27):
da kan vell ver da samma

Bente ;* sier (22:27):
NEI!
DA ER IKKJE DA SAMMA !
Dessuten , greit eg va sammen med han , men da er leeenge siden , og da va ikkje seriøst + eg kyssa aldri med han ;]

*Anonym* sier (22:28):
da va **** som sa da!

Bente ;* sier (22:29):
Øøhh..
Styggaste --,
Ka søren liksom, kossen vett folk om sånne ting , da er jo eeeeevighetar siden! : o
Dagens farge er røø, fordi Jorbær er nam :D <3
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar