lørdag 11. juli 2009

Savn <3

Konnichiwa : D

Ka gjer du på? :]

Haha, eg sitter bare heer :]
No er da endeleg slutta og tordna og regna og lyna :o
Da er bra, da er enkli ganske skummelt :o
Men, da er litt kult og (a' Haha :P


Nett no leser eg bloggen til Irlin, også har eg lest Katta sin blogg, også har eg vert og sett på den nye banneren til HanneIrene sin fotoblogg^^ Hehe :]


Jo' så har eg vert på husnesnett.no og sett på bilde så Hanne I har tatt:]
Også, har eg dysja, og smurt meg med bodulotion og spist speileg og kaka<3
Da er chill :D



Så deilig ^^
Hehe, vertfall, i natt så har eg såve hos HanneIrene :D
Da va kjekt :]
Når eg kom så for me bort på senteret og lånte ein film;]


Twilight faktisk : o


Den var myyyke bedre en da eg hadde trodd.. ;]
Me såg han 2 ganger :D

Men, vertfall når me var på senteret så sku me jo òg kjøpa snop, HaHA, så me gikk først på REma1000 så skku me på Europris, men der va da stengt, så me gikk opp på Eurospar, der var da òg stengt så me sku gå til Narvesen me gikk opp trappo og bort der med dyrebutikken og inn den gangen, sjølvom da var mørkt og ganske skummelt der :o (legger ut bilde etterpå)
JaJa, der va døro stengt, så me måtte gå tilbake , me gikk bort der med lampe-butikken, og spurte vaskedamo om den døro der med Tango var open, da var ho ikkje :o
å då måtte me gå tilbake til rulletrappene og ned dei (Sjølvom dei sto iro) og ut i parkerigshuset :L
Hahaha, da va litt creapy .. x]

Ellers så var da somsakt ikkj Us, så me var ikkje der ;]
Haha:P

Jaja, den andre gangen me såg han så snakka me litt, så sku eg sei bagasjerom , men da fekk eg kje til ! Da va umuli! Så der satt eg og sa "Pagebakasjerom", neeei, "Pagebakasjerom" ååårh,, "Kabegkasjerom" så looooo me ,, masse hahah x]

Så fant me ut at me faktisk savner og gå på skulen, me savner klasse, og å finna på masse drit :D
Haha,JaJa, :]
Her er link til da innleget der da står om igår/dag på Hanne sin blogg ;] *Link*

DAgens farge er SVART, fordi skyene va nesten svarte når da lynte og tordna ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar