tirsdag 28. juli 2009

Heisann, no si tter eg bare her og chille :]
Snakker litt med Hanne og Montana, Montana vekte meg kl kvart på åtta idag --.
Så eg sto opp kl 9 x]
HaHa :P

JaJA, ho lurte på om eg ville ver med ho, før ho for til England, men da blei då altså ikkje , fordi ho sku ta 8 ferjo :L
Ellers så snakker eg med Hanne (som eg nevnte) og me skal kansje til Stord på Torsdag :D
Eller, eg skal vertfall, så får me sjå om ho kan vermed :]
Her er reiseruto eg lagde (h'



Ellers så måtte eg bare kødda meg litt, så eg tok to testar ;]
"Er du alle jenters drømmemann?"
og "Er du utro"
HaHa, her er prt'skren av da ; D





Hihi x]

Også får eg alle bildene eg og Hanne tok når me var og bada ;D
Eg skal legga ut da eina :]
Cred til Hanne for redigeringo ; D
HaHa, me har da kjekt ;D
Btw, rett etter da bilde blei tatt så trynte eg x]
No fekk eg meld av Montana!
No er ho i LONDON! Eg og vil!
Og Kristin er i tusenfryd-.-
Eg misunner dei -..-
Men, eg reiser på ferie på MAndag då :P
Til Trondheim x]
Også skal me til Storefjell :] <3
Der er da elsk :D *Link til heimasido*
Hihi, da er litt kjekt der, da må eg innrømma ;]
Eg prøve og få med meg mamma på spa, åårh .. så deilig :D *Link*
Hihi ;]
Dagens farge er NeonRosa, fordi eg har NeonRosa negler ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar