mandag 6. juli 2009

Forandra?

God-dag :]

Idag har eg ingenting og skriva om ;]
Eg bare ,, jah .. klager ;]

Så .. x] Ganske kjedlig :P

Så for at det ikkje bare skal bli heilt bortkasta så skal eg legge ut nåken bilder av nåken negler som er pynta på ;]

Av folk som FAKTISK KAN "nail art" ;D
Åsså, skal eg sette opp ein link til sangen "Emilie Autumn - God Help Me" fordi eg hørre på den no , og eg likte den ganske godt :D *Link*

Vertfall , Biiilder ; ) ;



(Desse er faktisk INGENTING limt på ! )


(Ganske enkelt motiv, men ganske kult)



(Her er sløyfo limt på , men da andra er bare neglalakk)


(Her eg ganske masse limt på)

(Her eg også ganske masse limt på , men eg tok dei med fordi det er brukt fleire farger som grunnfarge og dei er blitt dusa ut (Jevna ut) i kvarandre :D )


Eg legger ut fleire bilder av negler som eg verdt og se på blogg-heimasido ;]
Også(!) må eg få navna at eg liker best negler som er naturleg lange og er EKTA ! og ikkje er LIMT nåke på , da er finast (Og mest handy) med negler uten nåke dill på , bare reine klare fargar og mønster .


*Link til fleire kule/merkelige negler ; D *


Dagens farge er mørkegrå, fordi himmelen er mørkegrå ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar