søndag 31. mai 2009

Heerleg :D

Heyya , idag har eg vert ute heile dagen ^^
Har bare solt meg og spist grillmat og lest ei bok :D
Eg husker kje navnet på boka eg leste , meeen den handla om ei jente som var i en ulykke også fikk ho spesielle evner , eg vill ikkje sei så masse om ho fordi då ødelegger eg for dei som skal lesa ho ;]
Vertfall , ho var bedre en eg trodde igrunn^^

Ellers så har eg fått nytt profil-bilde på nettby:D Kommenter? (a' *Link*

Åsså har eg fått skille idag , NEI eg er ikkje brun fordi eg blir ikkje brun.. eg har nesten ikkje pigmenter i huden ;] Men , eg er ikkje lyyysande kvit , eg er hudfarga liksom? x]

Åsså , skal eg begynne med nåke nytt på bloggen , nemleg dagens Farge ! :D

Dagens farge er BLÅ , fordi det har vert blå himmel i heile dag :D

Underskifto er blå og ikkje rosa fordi dagens farge er blå, er kje det genialt ? ^^
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar