onsdag 6. mai 2009

Nei , eller Ja til nedleging av Skarveland skule!?

Heisann :)

Eg følte bare at eg måtte skrive om dette.
Det er ein ting som eg faktisk brenner for.
Alle bare klage og syte øve Sanvoll og Utåker og kaller Utåker verdens ende og alt mugleg ..
Men hallo, ver litt våken då!

Utåker og Sanvoll er 2 suuupre plassar!
Begge plassene har båthavn, og ganske pene badeplasser.
På utker er det bla. sandstrand..

Men , no kommer eg heeeelt utav det eg skulle skrive om...

Skarveland skule!
Der har eg gått på skule i 7 år.. og hadde det vert opptil meg , så kunne eg fint gått der enda ..
Det er supre lerara , det er super uteplass og klasserommene er suuper søte :D
Gymsalen vår er kje suuuper stor, men hallo den er kosleg.
Me har hatt mangen klassefestar der.. Og sjøl om det har vert masse trøbbel , har det vert kjempe kos!

Og det er rimlegere og drive Skarveland, en og rive barnehagen på valen og bygge skule der..
Dessuten , da blir det eit dårlegere skule-miljø.
På Sanvoll kjente alle kvarandre og me stilte opp for kvarandre ...
og uteplassen vår , var gigantisk ..(samenlignet med andre skuler sin)

Og å sende barn på 6 år fra Utåker til Valen med buss kvar einaste dag ..
Det tar ca30 min ..
Er ikkje det litt vel masse for 6åringar 2 ganger til dagen .. ?
(Til og fra skulen)
Eg har sjøl tatt buss fra Utåker til Sanvoll kvar einaste skule-dag i 7 år..
Og det er mer en langt nokk!
No må eg ta bussen heilt til Husnes (2 mil) og eg er drittlei av det!
Men no er eg tross-alt 13 (14 den 23.Mai) og ikkje 6 ..

Så ka seier du?
Eg tror eg har utrykt meg klart ,
NEI TIL NEDLEGING AV SKARVELAND SKULE!

Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. Bra du står på jento mi ;D
    Eg e eni me deg ! Detta e vert å kjempa for (y)

    SvarSlett