lørdag 30. mai 2009

Sooool (#)

Heisann , idag er det soool(!) så eg gidder kje skrive så masse..
Eg sitter no bare her uansett og skulle liksom laste opp nytt profilbilde til facebook, men neida.. da gikk ikkje --, Eg ana kje koffer.. :P

Eg skal sikkert kje gjer så masse idag, Lars lurte på om eg ville ver med og bade, men eg får kje låv fordi eg er sjuk --,
ER KJE DET TYPISK ELLER?!?!?!

Vertfall, no skal eg sminke meg .. fordi eg skal på butikken ... emh? x]
Ja , me har butikk her inne!
Få da med deg! (eg blir så frustrert når folk tror eg bur på ein suuuper øde plass , vilket eg IKKJE gjer!)

Heyya, no er eg tbake .. emh .. liksom :P

Faen , eg har pussa tennene og eg spiser kaka (a'
HaHaHaha , eg kom kje påå da..
Eg pusser jo tennene heila tido o.o"(da er kje kødd eingang)

Vertfall, eg har bare logge ute i solo idag, åsså har eg fonne rokkeringen miiin :D <3<3
Det er suuuper gøy :D
Ellers så har eg spist jorbær og is med MASSE sjokolade topping på :D Da va naaaam:D

Menmen , eg fårvell gå å pussatennene igjen :L

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar