torsdag 14. mai 2009

Bibiliotek ;]

Heiloo ^^

I dag har det vert ganske morsomt liksom ;]
Me hadde liksom Snakketime i første time også har me snakka ganske masse i dei andre timane og + me var ute og hadde ein konkuranse i RLE timen :D

Også Gjifta eg og Hanne oss :D <3 <3 <3 <3

Etterpå det så for Bente(eg), Viviann, Hanne I, Erling og Lars bor på bibilioteket..
På vegen bort så ANGREIP Viviann meg med ein Løventann o.o"
HaHaHa, så sprang eg etter ho og dytta på ho også kom Lars og Erling og angreip oss så fekk eg ein Løvetann som var "puffa" av Hanne I og eg blåste alle frø'ene på Viviann :D
Såå fikk Viviann ein GUL prikk på kinnet/håret.
*ler* så stakk Lars av med sekken min pga. eg hadde Cola'en til Viviann oppi :L
Når me kom bort på Bibilioteket så lånte eg boken "En natt i skrekkens tårn" av R.L.Stine :D Den boka er bra , eg har lest den før , men eg skal lese den på nytt pga. me skal ha norsk-tentamen og då skal me skriva om ein Forfatter , og eg velkte han fordi han er utroleg flink og skrive :D<3

Erling lånte nåken bøker av RoalDahl .. Stakkar , eg tror han var litt lost *ler* (a)
Lars lånte ei eller anna bok av Dan Brown tror eg ;]
Vertfall me var der i nesten tre kvarter så gjikk me bort på senteret ,, også SPRANG me tilbake til bussen x]
Erling HOPPA over heile trappo , då trodde eg eg sku døø av latter x]
Eg turte kje , da va lankt ned o.o"
Vertfall , me rakk bussen.
Faktisk sto me der i 5-10 min og venta på den *ler*

Bilde av boko :




Vidare så har eg kje gjort så masse , har fiksa neglene
Bilde :

" I <3 U "


"Bente<3 og =]"





Også har eg lest bloggen til Ragna , ho hadde bilde av Hattane me skal ha når me danser , så eg stjal da (a)
Her er da :




Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar