fredag 15. mai 2009

Konichiwha ;D

Konichiwha ;D
Eller, Heisann som eg pleier og skrive ;]

I dag har me våre på "utflukt" med skulen :D
Da var enkli ganske kjekt :)
Me for ut med den vanlege bussen 08:00, så for me til Rosendal, me hadde nåken spørsmål som vi sku svare på , men eg svarte kje på alle (a)
Eg gadda kje x]
Men , vertfall .. først var me på Rådhuset også der måtte eg jo bare spørr om Koffer UTåker og Sanvoll eg stempla som Bygder utanfor prioritert område.. Men han bare snakka da vekk ..
fikk aldreg svar --,
Så for me og spiste , me satt der lenge ilagmed masse folk , Bla. HanneH, HanneI, Lars, Erling, Mathias, Andreas, Elin, Åshild, Johanne :D
Så for me opp i Baroniet , der fikk vi omvisning av ei som hette Bente ;]
Ho virka ganske kul:D
Eg og HanneI kjøpte vifter (h)
Dei va litt kule^^
Så for me ned i Galleri Guddal^^
Der såg me på forskellige kunst-utstilingar av forskellige kunstnara ^^
Etterpå så for me til buss-plassen og satt/låg der og solte oss :D
Så tok me/eg bussen heim ;]
Etterpå så har eg solt-meg og lest litt i boken min (som eg lånte i går) har kommet til kapittel 8-9.

Baroniet :

Viste du at :
• Tre firedeler av verdens internettbrukere leser blogger
• De mest populære bloggtemaene blant unge jenter er hverdagsliv, mote og foto
• De største bloggene i Norge har flere hundretusen lesere
• Det finnes mer enn 112 millioner aktive blogger på nettet
• Over 175 000 nye blogger startes hver dag'

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar