lørdag 23. mai 2009

Bursdagsbarn (a'

Woohooo : D

I dag har Bente bursdag :D
NO trenger ikkje Bente og vente meir :D
No er ho endeleg 14 (h'

Vertfall , i dag har eg vert på Husnes og handla ilagmed mamma x]
HaHa, det er enkli ganske kjedleg og flaut o.o"
Men , idc faktisk ^^
Vertfall , eg fikk meg kortbokse ogå skulle eg fått sko,, men eg klarte kje bestemme ka sko eg ville ha *ler*

Ellers så har mangen huska på meg i dag , det var litt kult.. men så har eg posta ca alle nett-kontoane mine med at eg har bursdag dåå x] *ler*

Akk no sitter eg no bare her .. snakker med div folk på msn^^

Ellers så har eg fått kobla mobilen t pc-en ENDELEG !
Gaad xD
Eg tok minnekortet mitt inni pappa sin mob^^

Sååå no skal eg få lakt innpå litt musik på mobilen og nåken bilder innpå bloggen : D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar