fredag 22. mai 2009

Bursdagsfeiring ;]

Hallo :D

I går så feiret eg bursdagen min,(Har enkli bursdag den 23.5) eg var så opptatt med og lage mat og dekke på bordet og fikse dvd/vhs/nintendo 64 såå eg fikk ikkje tid til og blogge x]

Men vertfall , kl 1 min på 7 kommer HanneI og Montana og sier : Sorry me er litt seine, me fant kje vegen , så svare Bente : Hahaha ,. dåke er dei første som har kommet og kl er 1 min på 7 så dåke er ikkje seine ;]
Så etter ei stond kom Kristin, Marianne, Åshild, HanneH Og Lars, me satte oss i sofaen og eg pakka opp pakkane ;D

Eg fikk masse fint :D
Bla: 4 neglalakkar, 5par øredobber, 400 kr, 2smykke , og 11 buttons x]
Mee løøøved it :D TakkTakk :D <3
Etter me hadde spist/hatt latterkrampe ei stund så sette eg på Unite 93,*dundundun*
Den er ganske bra enkli..
Det var meininga *kreeemt* skulle ta med seg film, men h*n glemte da x]
Men, eg fiksa da :D
Etter me hadde spist kake/muffins og snop/kips+dipp så spelte me Nintendo 64 <3>Da va suuuuper gøy, da er fleire år siden eg har spelt... ;D
Når kl var halv 11 eller nåke så tusla me oss opp til skulen og der kom Marthine og Mert-Ege
også ^^
Så var me der ei stund tildes Husnes/Sanvoll-folkene ble henta^^
Og når eg skulle gå over gjerdet så satt eg fast o.o"
Oneeeei , eg reiv opp tigtsen min , det ble eit stooort hål i den *ler*
Det var flaut x]
Så gjikk me ned til meg og henta paraply'en til Kristin og ein påse til HanneH ^^

Men , eg tror eg må fikse bloggen min i dag.. den begynner og bli kjeeeedeleg ! o.o"
Men først så må eg fikse tv'en etter i går x]
Såå skal eg dysje^^


Sjekk neglalakken eg fikk :




Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar