mandag 1. juni 2009

Siste dagen? ;OO

Hallo , idag er det den siste dagen med sol (hørte eg ) så eg håååper det er feil!
Men , no skal eg vertfall ut i sooolo :D
såå me snakkes ; *




(Bilde er tatt med eit dårleg mobil-camera fra fly-vinduet når me var på Creta i fjor sommer :D )

OkOk , no har eg kommet inn igjen har dysja også sånne ting :D
Ellers så har eg blitt sol-brent .. men bare så masse at det er vekke imåro :D
Så då ser da ut som om eg ar fått farge (6'
MoHaHaHahaHaHaHaHaHaHaHaHa :D



Ellers så rinkte telefonen min , med sjult id seff.. og eg tror kansje eg vett kem d var , men eg ana kje ha h*n sa ..
Kor bor tassene /kassene dine? sa h*n .. kansje, tror eg .. eller nåke :P


Nooo rinkte h*n igjen , og sa : Hey , er det Bente ?
Meg: Ja ? Kem er du?
Han : Det er *Anonymifisert*
Meg : Kem i all hellvete er da?
Han : Hæ?
Meg : Kem er da?
Han : *legge på*



Wrææææ, eg HATER når folk legger på .. o.o"
MOHAHAHAH, no var d kje skjult id, eg 1881'e nommere :D
*sitte helt stille i sjokk*
Han bor i Terråk .. Oneeeeei , eg vett kem det eeer :P (tror eg ) x]
Meeeen , han er kje innpå msn .. :o
Eg skal kje nevne nr eller navnet til han .. liksom stakkar :P
Haha , eg ler x]

Jaja , stakkar no skriver eg masse rart her x]
HaHaha , ka ellers hadde han forventa? (a'
JaJa , Han hadde litt fin stemma (a' :$ *hyyyysj da sa kje eg *

JaJa, eg er kje sikker dåå,, men vist det var DU som rinkte t meg , sei ifra (a'

HaHa , eg er solbrent :L
Låro og leggane mine er heilt RØ/Rosa/fersken bakom :L
HaHAha, da svir x]

Dagens farge , GUL fordi sola er her idag og :D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar