fredag 8. mai 2009

Helg ^^

Heisann ;]

I dag er det altså fredag, og det betyr at eg slutter på skulen kl 11.
Og det gjor eg i dag oog ^^
Men før det , så hadde me 1 frimin , og då satt Bente*eg* Kristin, Hanne, Andreas Og Marianne + delvis Lars, Erling og Hanne I. onda paraplyen til meg og Kristin (vi hadde med oss paraply i dag og ;] ) da va syyyykt morsomt , Hanne I tok masse bilder : D
Eg stjeler sikkert nåken av di, som eg legger innpå her etterkvart ;]
Vertfall eg Hanne, Hanne, Kristin, Erling og Lars gjikk opp i kantino først.. (Kristin skulle kjøpe seg mat) så gjikk Kristin ned på skulen igjen..
Men me andre gjekk bort på senteret : )
Då vrenkte paraplyen min seg 1000000000 ganger o.o"
Såå stakk me inn på Elkjøp og såg på mp3/Ipod-ar ^^
Etterpå tusla me oss bort på "storsenteret" og der satt me og spiste Oste-bolle og Is-kaffe *NomNomNom* da er super nam :D
Såå satt me no der og skrattledde,, Erling skulle finne tastelåsen på mobilen min , åsså når han fant da så gjekk han innpå musikken , der han fant Ein remix av "Aqua-Barbie girl" og det er kje den nicaste sangen for og si det sånn ;]
Ellers så skulle me prøve og fortelle han kor Lars budde , og da ble det VELDIG MASSE MISSFORSTÅELSE! *ler*
Etterpå så gjikk eg og HAnne og HAnne og kjøpte pakke til Åshild ;]
Kan kje sei ka det er , fordi tenk om ho leser da o.o"
Det hadde vert tragisk x]

Vertfall , seinare skal eg til Åshild i bursdag ^^
Det kommer til og bli kos^^

Åsså no , skal eg gjere litt på norsk-prosjekt tingen vi skal ha på skulen..
Me skal ha tentamen i veke 21 og me skal skrive om ein forfatter ..
Eg skal skrive om Robert Lawrence Stine Altså R.L. Stine , Han som har skreve "Grøsserne" ^^
Han har også skrevet "Fear Street " :]
Han er en super flink forfatter , eg har lest mangen av bøkene hans : D 48 stk tror eg :P

Den første eg leste var "drepende pianotimer" Vist eg var deg , ville eg kje lest den som den første , fordi det er IKKJE ei av di beste, men alikevell så god at eg leste ca47 til;]


Åsså, her er resultate på meningsmålingen " Ka hårfarge er penest?


Rø/rødleg 0 (0%)
Blond/lyst 14 (46%)
Svart/mørkt 4 (13%)
Brun/kastanje-farget 12 (40%)

Nooo har eg våre i bursdag , da va kjempekjekt :D
Me spiste og tulla og sang , og spilte og alt mugleg x]
*ler*
Super duper koooos :D

Åsså , har eg laga fjesbok ;]
(eg måtte sjå leiligheten til broren min)

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar