mandag 25. mai 2009

Blogg^^

Heisann , eg kjeder meg altså.. såå eg lagde detta , og ja det er slurvete gjort .. eg vett ;]
Åsså, altså.. Da er Elin sin feil at eg har KNALL GRØNT hår^^


(Bildet er ca 14 måneder gammelt + eg har ikkje på meg sminke så kje mobb o.o" )




On nå sitter eg her og prøver og finne ut ka Berggrunn er o.o"
Det er liksom det som jorda(overflaten) henger fast på? x]
Eg er dååårlii på detta --,

Ellers så har eg vert og tatt blodprøve i dag *stolt*





Åsså satt eg og kjeda meg med ein passar i dag (a'
Men , da ser kje så gale ut no lenger,, da va bare på skulen da såg så gale ut fordi då blødde da x]



No sitter eg her og hørre på More & More bye Dj Hixxy *Link*
Og ser på sol-briller :D *Link*
Egentleg så skulle eg ha lest på Naturfag-prøve men eg klare kje .. eg kan kje konsentrere meg o.o"
Det gåååår ikkje --,


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar