fredag 29. mai 2009

Syk liksom?

Heisann , no skulle eg enkli vert på skulen , men eg var så dårleg når eg våkna idag.
Eg hadde vondt i hode og i kjeften og var kvalm o.o"
Men, no har eg blitt bedre tok hodetablett og sånn ^^

HeHe, ellers så sitter eg her og hørre på Miley Cyrus- "The Climb" *Link* , emh.. Ja eg vett, da er kje sånt eg hørre på til vanleg liksom, men eg var innom HanneIrene sin blogg og der var det link til den sååå eg måtte jo bare hørre ka sang det var :P
No var den ferdig ooog ,, så då sjifter eg :D
No hørre eg på Jelly - "capsule" *Link* Ja eg vett, det er J-pop x]
Hihi, why not liksom? :P

Hehe, eg lure på om eg skal ut ikveld .. men eg vettkje , føler liksom INGEN skal idag o.o"
Dessuten , så må eg se om eg blir bedre (eller eg er bedre men liksom om eg kje blir verre). x]

Vertfall , her er resultate av meningsmålingen ^^





Er det ok og vere barnsleg?
Ja 13 (59%)
Spørst 4 (18%)
Nei 0 (0%)

Også skal eg legge ut ny menigsmpling : D
Den kommer til og ligge oppe til høgre :D ->
Stemm? (a'

Vertfall , eg skriver sikkert litt seinare .. ; ]
Sååå snakkes ; *

OkOk , nå er kl 18:07 (nyaktig)

Eg sitter her og spiser sjokolade :D Nonstoppsjokolade <3
(NomNomNomNom <3)


Ellers så skal eg lage middag snart , skal lage Max-boller :D *nomnom*



Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar