onsdag 20. mai 2009

Såpebobler <3

Konichiwa ;]
Eg har vert kjempedårleg til og skrive , eg har bare kje følt for det..
Og eg har hatt ganske masse og gjer , vertfall eg kan skrive litt om i går:D
I går hadde me Idretsdag på skulen :D
Bente(Eg), Åshild, Erling, Lars, Håvard og Magnus spelte innebandy :D
Me kom til Semifinalen ( vant 3 av 4 kampar ) eg er stolt av OSS ;D
Ellers så kasta me hestesko, piler og sprang så lankt me kunne på 6 min ;]
+ me spikra spiker i ein ståkk x]
Seinare så var eg på Dans :D Da va kjekt , men eg blei plasert fremst og da klare eg kje.. nr 1 eg kan kje dansen nr 2 eg får gjerneteppe når eg står fremst o.o"
Eg greeeeie kje da o.o" *døøøø*

Vertfall , i dag har me hatt Norsk-tentamen , det var kje så stress enkli.. har jobba på han i 2 veker så va ferdi før kl 11 ^^
Så gjikk eg ilagmed Erling bort på senteret der møtte eg Hanne I og Montana.
Etter ei stund møtte me Hanne(kåno mi) og Tina, så satt me på plassen vår leeenge :D
Me holtepå og døø av latter x]
Me satt der og drakk milkshake og snakka og snakka i tlf og ledde og tenkte koffert og lo og lo og lo :D

(Ho drikker milkshake)
Etterpå så gjikk me bort på Cubus der eg og Hanne prøvde dei kvite korsett tingene (dei var forfeeerdelige). Også prøvde me sko , eg elsker sko , sko ersuper gøy :D
Men , eg har litt liten fot(str 35) såå.. det er desverre mangen sko som eg går utav x] *ler*

Etterpå så gjikk eg og Hanne I og kjøpte såpe-bobler :D
Me gjikk rontom heile halve husnes (inkludert parken) og blåste såpebobler ;]
Da va kjempe kjekt :D
Montana var litt får "våksen" til da , men eg og Hanne dreit i da :D
Me blåste og blåste :D
(Eg har tatt begge bildene fra google)
Når eg får bildene innpå pc-en så skal eg legge di ut , me tok nemleg masse bilder i parken ;}
Aaargh.. mamma SÅVER også skal ho dysje FØR eg får lage kake--,
Men eg vill MYKJE HELLER gå til Lars og se på film ilagmed Han Erling, Hanne og Kristin --,
MEn neida , mamma er så teeeeit så eg får kje låv.. eg må ver heima og VENTA , som eg har gjort frå kl 11 til 15:25..
Så EG HAR KJE TOLMODIGHET!
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar