tirsdag 12. mai 2009

<3

Hallo ;D

I går skreiv eg ikkje, eg bare gadda kje , beklager x[

Men , vertfall , eg var på skulen og der hadde me da enkli ganske kjekt , da er sol så me fant oss ein plass på asvalten der me satt og snakka og ble bombadert med blomster-knopp-ting-tanger o.o"
I dag har det vert ein nesten lik dag ,,
me hadde Knust og hærverk(Kunst og handtverk) i dei to første timaneder me tegna til eit dikt ..
Eg tegna tre fjell og ei elv av blod + ei "elv" av notar som krølla seg rundt kvarandre x]
Da va veldig kult i hode mitt, men eg kan kje tegna så det såg kje så bra ut på arket :L
Så har me hatt musikk og Naturfag og Matte og RLE ++

Vertfall , i friminuttene/storefri så satt me på denne asvalt "flekken" vår :D
Eller , Bente(eg) Andreas og Marianne stakk ned på kunsten litt ;D
Det var deeeeeili , den var vaarm o.o"
Så der var Mathias Carina ++ me satt oss med dei vi ^^
Men såå kom , lerarene og JAGDE oss vekk --,

Så har Kristin tegna på meg x]
Bilde :


"Kristin - I <3 Her"


"Kristin"


"Bente Bestajento"


"Bente"

Back on track , no har eg våre på dans, det er kjempe kjekt ;]
Men av og til så blir det litt kaos :L
Eg skulle ta 4 bussen i dag (tenkte eg) men så ombestemte eg meg x]
Vertfall eg kom heim og då gjekk strømmen , eg va uten strøm i over ein halvtime o.o"
Etter det så spiste eg og daffa , så når eg skulle ta bussen (!) så gjekk eg nedover som eg altid gjer og kl er 18:18(bussen skal gå 18;20) og eg står 3 m fra bussen, så KJØRE HAN!
Eg bare ; NEEEEEEEEEEEEEI! *springe litt hysterisk etter og snu seg suuuper fort og ringer til pappa*
Bente:Hei , hopp i bilen , eg tar bussen fra Sanvoll.
Pappa; Rakk du han kje?
Bente: *pust pes* Nei
*springe heim* og då var pappa i bilen ..
Me kjørte utover etter bussen ( da gjekk ganske fort x] )
Men han ståppa jo ALDRI!
Så e rinkte t Viviann og ba han om og få han til og stoppa , så gjor ho nå da.
Men neida , han bare kjørte IGJEN! Men han stoppa 2 buss-holdeplassar lenger borte :L
Så sprang eg halveis kvelt av min egen latter inn på bussen x]
Så når me kom til barneskulen(der me skal gå av) så trøkker me på stopp kanppen , men bussen stopper IKKJE så me må sitta på bort til Senteret, der møtte me på Mathias, Andreas og Rolf.. dei sku opp på taket :L
Vertfall , me gjikk i super duper ultra hyper fart bortøve til dans :D
Dei hadde kje begynt når me kom (heldigvis)
Ellers så er da kje såå masse som har skjedd enkli^^

Love 4 you
-Bente

1 kommentar: