søndag 17. mai 2009

17.Mai <3



Hallo , og Gratulera med dagen :D

I dag har eg vert på Utåker og feira 17.Mai, som eg alltid plerier :D
(bilder nederst)

ME gjikk i tåg og hørte på tale , me gjikk tilbake og sprang :D
Eg kom på førsteplass , Wohooo .. eller enkli kje ,, eg var den einaste som sprang..
Så det føltest kje nåke bra og vinne, eg pleier ikkje og vinne..
Eg pleier og tape for Kristin , fordi ho springer suuuuuuuper fort..
Vertfall,, ho sprang kje i år .. og eg vant.. men det er gøyere og tape for ei som er bedre en deg..
Enn og vinne over ingen ..
Vertfall , eg og MArthine holt kje duskar i dag : o
Sjiiit , me har gjort da kvart år siden me var 5 eller nåke x]
Men vi sto og holte-på-med nåken leikar ;D
Da er enkli ganske kos^^
Åsså kasta eg piler , eg fikk 26 poeng .. eg syntest eg var flink (h)

Eg har blitt forkjølt igjen --,
Eller , eg tror kje eg ble frisk siden sist gang --, *ler*

JaJa , eg kan ikkje bli sjuk no uansett..
Eg MÅ på skulen og Dans og sånt uansett..
Me har førebuing til Tentamen , og tentamen og førebuing til danseopptreden ..

Sååå, jah ..
No er eg trøtt.. det er litt deilig ..
Eg skal snart såve.. eg gleder meg :D


Smykket eg vant ;]

Kjolen eg gjikk med...

Trynet mitt;]
Åsså må eg ha med meningsmålingen ;]
Nei, eller Ja til nedegjing av Skarveland-skule?
Nei! 22 (78%)
Ja! 6 (21%)
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar