onsdag 27. mai 2009

Streng liksom o.o"

Heisann , i dag har eg fått streng o.o
HaHaHaHaHaHaHAHaHaHAHaHHaHaHa , da ser heilt mongo ut x]
OffOff, eg legger ut bilde .. men eg kommer sikkert til og ta di vekk om ca ein time eller nåke xD







(Du ser da kje så masse når eg kje smiler eller snakke då ; D )

Ellers så har eg fått veta ka eg skal ha om på Tentamenen i måro (muntleg engelsk) me skal snakka om ein person som me trakk i dag ...

Me fekk liksom eit bilde .. Eg trakk ein mann , med politi-kler, eg kalte han John-Rolf Smithsen ;D
Han bor i eit stort kvitt hus har ein hond som heiter Cassie og ei kåna som heiter Anney ^^


Eg og Hanne gikk fra skulen kl 11 i dag :D
ME tusla bort på senteret og kjøpte Mini-Morten på Sana :D
NomNomNom<3

Så stakk me bort på Bibilioteket, der me "jobba" med Engelsk-tentamenen..

Etter ei stund gikk eg (ho gikk heim) til tannlegen og fikk streng o.o
Da gjor kje så vondt, men nå er da ømt o.o" Kan meste kje snakka vettdu o.o"
HaHaHaHAHA, off, eg sliter i måro--,

HaHaHaHaHahahaHa *ROFL* Eine klossen har løsna ALLEREDE !
Den bakerste løsna mens eg snakka i tlf med Kjersti x]
OffOff x]

Ellers så er alt bra , har fonne ut at eg kje kan bita igjen og dermed ikkje kan spisa ein drit :L
HaHa, Suppe til meg takk ;]


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar