torsdag 7. mai 2009

Frisk igjenn :D

Heisann ^^

I dag har eg vert på skulen igjen .. kos og se folkene igjen :D
Åsså har dagen gått fooort :D

Første time hadde me Naturfag .. så skreiv me litt .. og tegna litt
Andre time hadde me Tysk , då jobba me med eit proekt ting ;P
Friminutt! då satt eg og Kristin og Marianne og Hanne med ein vegg og bare snakka :D
Så hadde me Samf-fag,, då snakka me nesten bare om Sanvoll/Utåker ;:D
Mat/Frimin ! Då sto eg Kristin Hanne Marianne Erlng Mats og Lars Tobias i "hålet" x]
Da va syyykt morsomt :L
Så hadde me meir Samf-fag
Frimin ! Eg og Kristin hadde med oss paraply-ane ut :D
Så då BOMBADERTE masse folk oss med blomster-skudd-ting-tang osv.. x]

Eg fikk blåveis o.o"
*ler* da va syyykt morsomt .. :P
Så hadde me Matte , da tok me muntleg .. :D
Såå hadde me RLE, då satt eg og Thomas og Magnus og snakka masse dritt :D

Ellers så har eg fremdeles blått hår :D
og eg skal (forhåpentleg-vis) til Stord på Lørdag og fikse det :D





Webbcam freak :D





Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar