tirsdag 5. mai 2009

Jahha ,, fremdeles sjuk --,

God mårgen :D

Eg er fremdeles sjuk , og eg har fremdeles kje nåke og skriva om --,
Sååå,, ka gjer me dåå?

Tragisk --,
Eg hater og kje ha nåke og skrive om..

NCIS, woooah ,, nei da gidder eg kje sjå på *sjifte kanal*
Åårh.. idag er da Tirsdag , og eg er sjuk .. og då kan eg kje gå på dans , KATASTROFE!
Son seriøst altså .. eg MÅ på dans --,
ARGH..!
Me skal liksom opptre --,


HiHi, hør sangen eg fant daa? :D
"Demi Lovato - La La Land"




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH!
EG FÅR KJE GÅ PÅ OPPTUR I MÅRO!
EG ER SUUUUUUR! *SKRIIIIIKE & LAGE MERKLIGE GURGLE-LYDER*
EG VILL! EG VILL ! EG VILL!
EG VILLKJE VERA HEIMA OG BLI FEIT : c
EG VILL UT, UT, UT, UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!


VETT DU KA?
Eg må TREKKA 2 jekslar den 27.. o.o"
fordi , eg skal ha streng..
DA syntest eg di kunne sakt FØR!
Eg er LIVREDD sprøyter , og når eg skal TREKKA så må eg jo ha bedøvelse! (eller?)



Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar