onsdag 13. mai 2009

;]

Hallo , no har eg 111 innlegg :D
Eller 112 med detta då ;]

Vertfall , i dag har eg vert på skulen og da har vert sool :D
Da er så kosleg når det er sol^^
Også , siste time jogga me i Månedalen , så satt me på kunsten ei god stund .. men eg ble lei av det så eg slo hjul og strekte ut osv,osv... :D

Så tok eg bussen heim,, når eg kom heim så var eg med pappa og lekte bonde, me fløtta nåken sauer fra Flato til Skåro ;]
Det er ganske kjekt enkli , me har nemleg lam :D
Dei er suuuper søte :D<3<3

Ellers så har eg gjort nesten alt lekso :D
Har bare Tysk og Norsk igjen ^^
Norsken har me enkli til Onsdag nesteveka dåå ;D

Btw , Me tok bilder idag ;]
Åsså lagde eg eit i går ;D


















I miss you boy <'3

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar