søndag 3. mai 2009

Det er søndag, hjernen min fungere kje ;)

Heisann :)

I dag har eg kje gjort så suuuper masse , eller eg gjikk ned på butikken og kjøpte is..
Åsså gjikk eg heim , så gjikk eg på tur, så gjikk eg heim så kommer
Mert-Ege : Skal du ver med ut?
Meg : Ut kor? Bare ut liksom?
Han : Ja ? :D
Meg: Vettkje om eg gadda da altsåå
Han: jo'aaa plis?
Meg : Okai då..

Såå nå har eg gått inn til Holmedal og heim igjen :L

Så kom eg heim så rinkte Marthine t meg .
Marthine: Hei, Ka gjer du på?
Bente: Eg kom akk heim , har vert på tur.
Marthine: Kem med?
Bente: Mert
Marthine: Åjaaa, fordi mamma sa "Kem var da Bente gjikk på tur med? Han såg litt utenlandsk ut"
Marianne: Da va sikkert Mert
Moro t Marthine: Han var litt liten
Marthine: Da va sikkert Rolf
Marianne: Han er jo heilt kvit
Marthine: Då va da Mert"
Bente: *ler*

Også nå skal eg snart dysja : )

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar