lørdag 16. mai 2009

16.Mai ; ]

Heisann ^^

I dag sto eg opp tidleg fordi eg skulle på dans i Kulturhuset på Husnes kl 11 x]
Det var ganske kjekt enkli^^
Me dansa heile avslutningsdansen, også fikk me plaseringar ;]
Etterpå så gjikk eg og Viviann bort på senteret i lag med Hanne Irene, der for me og såg på kler,
me fant kje så masse dåå :P
Så gikk eg og Viviann ned på Mat-butikken og kjøpte mat x]
Det var suuper lang kø så me måtte nesten springe bort til bussen xP
Men , bussen var sein som vanleg .. så me rakk den fînt ^^
Så satt me nå der og diskuterte alt mugler rart, og når me kom ned på Sunde så begynte bussen og piiipa (som vi hadde diskutert før på turen) men heldigvis så ga den seg *ler*

Etter det så har eg ikkje gjort så masse .. Hjolpe Kjersti med og finne bank-kortet sitt x]

Såååå, skal eg ut seinare :D
Skal på NC i lag med Viviann :D <3 <3 <3
Det kommer til og bli kooos :D

Vettduka? eg er blitt kjeeeempe dårleg til og legge ut bilder ..
Det er fordi eg kje får lakt ut bildene som eg tar!
Eg får kje di innpå pc-en fra mobilen --,
Sorry! Men , eg skal prøve til eg får det til ! :D

Oki , det ble litt kjedli og sitte her ,så eg kødda meg med webben , og detta kom ut av da :D

(orginal)


(redigert)

Oooj , så dårleg kvalitet --,
Eg blir så siiint!
Vertfall , vist du vill se bilde i bra format ,, trøkk HER
også blar du heilt ner :D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar