tirsdag 26. mai 2009

Dans? ^^

Heisann , no har eg kje så masse tid ..
Fordi eg skal Spise -> 4Bussen -> Senteret / Us -> Dans -> Heim ; D
Sååå no må eg bare skynde meg ;]
Ellers så har eg vert på skulen i dag .. som vanleg.. skjedde kje så masse spess enkli o.o"
Eller ,Me hadde Naturfag-prøve .. o.o"

Back , no har eg gjort masserart^^
Først så gikk eg ned til bussen , så ødla bussen headsette mitt o.o"
"Da kommer eit buss-sete og angriper meg og river tak i headsette mitt og røsker da til seg så eg fyyker , så blir headsette heilt most også funker det ikkje --, "
Det var MIN versjon , det som enkli skjedde var , ledninge satte seg fast i eit sete også funker den kje mer .. x]
Etterpå så gjikk me rontom på senteret ei ei stund.. også stakk me ned på us , der spilte eg og Hanne biljard, me ble kje ferdi x]
Me måtte gå t dans^^
Der dansa me , masse også PLUTSLEG så va me ferdi x]
No har eg henkt opp plakat til danseoppvisningo og dysja , så kom eg innpå nettby og der hadde Hanne lakt ut eit bilde av meg ,, ARG ! --,

Vertfall , i måro skal eg få streng,fordi tennene mine er skeive men bare som minne så la eg ut 3 bilder av tennene mine^^



(Kje mobb at eg kje kan smila , har kje smilt med tennene med mindre eg har blitt tvinkt eller hatt latterkrampe siden 4-5 klasse, eg er utav trening ;] )
Ellers så får eg vite ka eg skal snakke om på Engelsk tentamene (muntleg på torsdag).
Men no skal eg såve (snart vertfall ) Natti ; *

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar