tirsdag 21. april 2009

Tysda'n

Heisann ^^
No har eg veldig dårli tid , eg skal på dans , og eg skal ta 4 bussen med Hanne og Kristin^^
Ana kje koffer , bare føler for det^^
Hihi så skal me på dans kl 7 ; )


Back on track : D
Kje spørr, eg skriver alltid det^^

Vertfall , no er kl 1 min over 9 og eg har vert på dans : D
Skal dysje no snaart, men seff måtte mamma kapre badet før eg fikk dysje --,

Vertfall , det var kjempekjekt på Husnes i dag , av ein eller anna merkleg grunn o.o"
Vi var og såg på kler og kjøpte milk-chake *nom nom nom*

Hmm.. Åsså spilte eg Biljard(eller kossen det skrivest) Med Andreas og Bjør Ove : D
Og eg vant begge gangane : D *stolt*
(Di skøyt den svarte ballen i feil hål :D )
MoHaHaHaHaHa :D
Så skulle enkli eg og Kristin spela cs, men neida , da gjikk kje o.o"
Likagreit enkli :P

HiHi , ellers så dansa me masse på dansen vår (den me skal opptre med) også gjore Kristin nåke greier med(på) meg , så eg følte foten min datt GJENNOM golvet , :D

Åsså , tenkte eg att eg skulle strekka ut ,, meeeen eg gadda kje [a]

Eg begynner og bli stiiv --,
Det er kje kult --,
HiHi , DET MÅ ME FIKSA :D
Klare jo mesten kje og stå i spagat meir o.o"


(Ho står i spagat , og nei det er ikkje meg ,, ;P )


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar