onsdag 15. april 2009

Dårleg tid?

Heisann ^^

Beklager at eg kje skreiv i går o.O
Eg fekk liksom kje tid .. eg var heime kl 3 så skulle eg ut med 4 bussen (går kl 4)
men , det ble då kje nåke av , men alikevell så somla eg meg kje innpå bloggen , eg måtte melde meg på dans til neste-år :D
Så det blir sikkert Jazz-moderne dans då og :D 5 året på rad ! <3
Det er super gøy :D Me loooove it ...

Vertfall , så kan eg skrive litt om Haugesund/Stord turen,

Eg satt nede på rommen mitt og leste i ei bok (Perfekt , Ei TL-bok) uten sminke og da heila , så braser mamma inn og sier
" Bente , du må laga deg til , me reiser til Strod og Haugesund om 20 min"
-"Hææææ...? 20 min?"
-"Ja"
Så då var det bare og få farten opp!

HiHi , men det var kos da , eg kjøpte meg ei palme :D
Weey ^^
Den er litt søt ; ]

Ps: Palmen min er kje son stor altså ;P
Den er liiiten : )


Kjersti kjøpte seg ei kjøttetande plante ;]

Vertfall , I dag (!) så har eg vert på skulen , tok 7 bussen utøve som eg alltid gjer på Onsdagane( og Tirsdag og Fredag) Så var det heilt normal dag (0=Matte,1=Norsk,2=Norsk,3=Naturfag(Men me hadde matte i dag , me skal ha prøve i måro)Mat,) heilt til me kom til 4 time, da var det Engelsk framføring *dun dun dun* Det gjikk kje sååå dårlig ; ]
HeHe x]
Så i siste time hadde me gym , det var enkli litt kjekt ;P
Me spilte fotball^^

Så drog eg ut EIN trå i tightsen min , og den rakna fulstendii o.o"

(da va verre en detta etterpå)



Ellers så må eg gjer leksa i dag , MASSE MASSE LEKSA ( Arrrg...! :@ )

No er eg "ferdi" med leksene for i dag , eller det vill si gadda kje gjer meir.
No har eg gjort nokk!
Fytti rakkar'n

Vertfall , pappa rinkte og spurte om eg villa komma inn til Flato og ver med Espen og Marita , men eg orka kje , kje nåke frekt mot di altså , men eg har faktisk vert oppe i 14 timar , så da er kje sååå veldig fristande og sykla inn der no..
Er alt-for-trøtt , så nå skal eg snart dysje , så skal eg og se om eg finner ei til bok :D


Eg har begynt og like og lese , ^^
Eg leser kje så veldig masse , son VELDIG masse , men eg har lest ca alle RL.Stine grøsserne bøkene , har lest eit par lese-løve bøker , nåken Engleakadamiet , også alle Rampete Robin bøkene :D

Eg har også lest Matilda og diverse andre bøker , nå leser eg litt av alt mugleg, Fant ein kasse
med TL-bøker , så eg har lest 3 av di ^^
Skal begynne på den 4 i dag :)
Vettkje heilt VILKEN , men det finner eg ut : )


Nå sitter eg her , og pusen spiser kjeks :D






Åsså , Meningsmålingen min , ser altså sonn ut ! :

Det var kjempe pent : 25 ( 69%)
Eg elsker da! : 3 (8%)
Det du hadde før, var penere : 4 (11%)
Set var stygt :2 (11%)

Love 4 you
-Bente

2 kommentarer: