lørdag 18. april 2009

Løøøørdag, ; )

Heisann ^.^

No har eg akkuratt ståttopp ^^

Jah , så lankt kom eg altså , no har eg sotte her i ca ein halvtime og har skreve så masse så detta x]
HaHa, men eg har gjort på andre ting og altså ;P

Vertfall , var ganske kos på us/nc i går , var ein slosskamp mellom Mathias og Mert Ege da men x]
Det var kje son suuuuuuper alrvårlig, kje nåken av di som ble son veeeeldi skadd , men smykkene til Mert Ege ble ødlakt da, "/
Vet kje så masse av Historien hans, bare att Mathias hadde klikka på han og att det endte i slosskamp,
Mathias sin versjon kan eg ganske godt, Han sa Mert gjikk han på nervene så hadde Mert dytta til han og da hadde han klikka , såå ble det sloskamp ..

MenMen, Det var litt kos alikevell^^

Åsså, er ag litt hovna opp i tryne etter att ei viss jenta ditsj-slappa meg, ho vett kem ho er ..
Såå eg skulle enkli ønske eg slo liiiitt hardere tilbake, men siden eg har ver i ett par slaksmål og alltid har slått litt FOR hardt så er eg blitt redd for det , så nå slår eg svaakt o.o"
Må nesten slutte med det x]
Men, så er det jo det att den andre personen skal liksom kje begynne og grine og få da giiiga blåmerke heller, men di kan godt kjenna da for og sei da sonn,,, Men , eg er kje nåke flink til da lenger , eg har gått litt fra og vere "bølle" til og bli "porselensdukke" det er kje så veldig kult, men om eg faktisk skulle havne i en sloskamp , så tror eg att eg kunne ha gjort vertfall LITT motstand x]
Men , da er du faktisk I en sloskamp, og da er det GREIT og slå hardt.
(vertfall vist den andre personen og gjer det)


Men , bare for og sjifte tema,
Arg, eg har eit sår onda foten som eg kje ana kossen eg har fått , og det gjer fitte vondt o.o"


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar