onsdag 1. april 2009

Aprilsnar?

HeyHey

I dag har da kje skjedd ein dritt så eg gadda kje skirva ; )



APRILSNAR :D



x]


I dag har eg vert på skulen , der skridde eg fram klokko 8 min [a]
Ingen merka da:D
Såå Lurte eg Veronica
Kristin hadde skreve så fint om da så eg bare kopierte :

Veronika hadde rissa inn i huden og fylt med penn eit namn.
Så sa Bente :- Ei eg kjenner gjorde det samme, og ho måtte kutte av armen.
Veronica Nei..? Du kødde ?! DU KØDDE ?! , *Litt panikk no*
Kristin: Veronika, det er 1. april i dag, ;D
Og alle tre fekk latterkrampe :D

MoHaHa , eg måtte bare skrive LITT om på den ^^

Men pappa skal ha pc- så skriver mer etterpå :)

brb : )


OkOk I`m back ^^

No har me vert å bada :)
Eller, eg bada kje dååå men :)
Marianne , Marthine,Maria,Maiken og Lars gjor^^

Åsså, har eg gjort masse leksa :D

Bare naturfag å engelsk igjen :)

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar