fredag 24. april 2009

Kler : D

Heisann ^^


Eg begynner med og legge ut resultatet av Meningsmålingen ; )

Ja, på en måte som er bra. 9 (47%)
Ja. 2 (10%)
Ja, på en måte som ikkje er bra. 10 (10%)
Nei. 6 (31%)



No skulle eg liksom legge innpå nåken bilder av kler,, som eg har hatt på meg i dag/prøvd
men neiiida,, da gjekk kje --,

Jooo, eg fikk det til , på en måte x]
Men di ble litt dårlege ..









Bilde 1 : Montana , Hanne og Bente med Wesc genser.
Bilde 2 : Hanne og Montana med Wesc genser.
Bilde 3 : Bente med dongeribukse og leopard topp : )
Bilde 4 : Bente med Svart sjerne-skjørt, lilla singlett, kvit singlett, svart tigts og svart cardigan.
Bilde 5 : Sko og skjørt til Bente.
Bilde 6 : Tatoveringen t Bente, Det er en fisk ;P

Vertfall , me prøvde då kler .. eg la av den leopard toppen , eg likte den : D
Åsså den tatoveringen er altså ikkje ekta , vist da va nåke tvil?
Vertfall , Hanne++ kjøpte son derre klistre-på greier ..
Eg fikk ein fisk av Hanne^^
Weey ; )

Også , skal eg såve hos Montana i natt : D
Det kommer til og bli kos^^
Hihi : D

Ellers så har eg vert på skulen i dag .. det gjikk vell heilt greit , sjølvom me hadde Kari i 3 av 4 timar o.o"
Da va IKKJE kult --,"
Hihi , men eg ovelevte ..

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar