søndag 19. april 2009

Meg?

Heisann ^^

No har eg sjifta bilde heilt nederst på bloggen ;P
Og på alle dei 3 bildene (Da nedersta og di to opperste) så er da meg på di x']
Og det er eg som har laga di : D
Det er litt kult, fordi da blir det litt mer personli liksom :D

Vertfall , i dag skal eg kansje på kino , eg er kje sikker på om eg kommer meg ut , men da fikser eg sikkert (satser me på) x]
Eg og Kristin og Hanne Irene skal kansje sjå "Bruder i Krig" ; )

Heisann , no har eg vert på Kino , det var kjekt , Filmen var bra , eg syntest den var super trist, men det gjor tydlegvis kje alle andre *ler*

Utdrag fra Kristin sin blogg "No har eg nett vore på kino me Bente og Hanne Irene :D *Bruder i krig* An va liksom ikkje trist, men Bente satt der å hylgrein :D *Hahahaha*"
*Link t bloggen t Kristin*

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar