torsdag 9. april 2009

Så kosli..o.o''

Heisann , nå er kl 14:57, og eg har kje gjort ein drit i dag , sto opp kl 13:15 ^^
Eller , eg våkna litt tidligare då :)
Men eg låg i sengo t kl 13:15, snakka med Hanne Irene , Eivind og Eirik ^^
Kos og våkne når du har masse nye meld : D

JoJo , så har eg fonne ut att da nya designe mitt kje var så .. emh.. vellykka ? x]

Meningsmålingen har fått 3 stemmer, og 2 av di er "Det var stygt " Såå xD

Jauda , eg får vell sjå ka som skjer , blir da fleirtal på "Det var stygt " så får eg heller bare skjifte o.o''

Hehe ^.^

Kl : 20:06

Weey , ^^ Nå har eg fått 5 stemmer på "Det var kjempe pent"
Det var kos da ^^

Tnx liksom ^^ <3

Ellers så har både Rune og Kjersti fåre , så nå vill eg og ut!
Vekk!
Finna på nåke jævelskap (6)
Men , neiiiida ,, --,
Da er jo F*an meg kje ein drit å finna på!
Arg! --,

Såå , då får eg bare sitta her eg då ,,
MenMen , Send meg ein meld ! :D 48061246 (mp)
Ellers , så er eg i dysjen , om eg kje sku svare ;)

Kl 21:22
Heeisann , igjen ;P

No har eg på meg tights! TIGHTS ! MEG !
Hallo , da er ikkje normalt o.o
(For dei som kje vett da , eg går ALDRI med BARE tights , går fint om eg har nåke oppo feks. skjørt/kjole)
Sjit , eg er flink , eg "venner meg til da" til me skal ha danseoppvisning^^
(då skal me gå med tights og singlett)


Ellers , så ser knokane mine forferdlig ut , etter me spilte blod-peng på Brandøy o.o''
I forigårs va di liksom heilt "normale" men nå er da komt skorpa på så då ser da heilt jævlig ut..!


(da er såå masse verre en da da ser ut som på bilde o.o'' )


Love 4 you
-Bente

1 kommentar: