torsdag 30. april 2009

Torsdag, og helg :D

HeisnnHeisann:D

Eg har skreve veldig masse kjedlige innlegg i da sista , det er fordi eg kje har hatt tiid ,,
Beklager altsåå , men eg har hatt ganske masse og gjeeer o.0"

Men , i dag har eg vert på husnes heila dagen , for utøve kl 8 og kom heim no .. kl 18: ca.
Åsså fekk eg gavekort fra tante(fordi eg har bursdag snart, 23.05.) såå då kjøpte eg meg øredobber :D


(Venstre øyra)

(Høgre øyra)
Eg likte dii ^^
Og i går , kødda eg og Hanne oss på webbcam :D
HaHaHa :L
Me tegna på piercing ^^
Bilder:
Så som du ser (?) så har eg kjøpt leopard-toppen :D
Var den HOT eller NOT? :D
Åsså , i måro skal eg til Stord , til søstero mii.
Skal fikse håret på Lørdag ;)
Så då kommer eg ikkje til og skrive før eg kommer heim (antakleg-vis)
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. Den toppen e hot! ;D:D Prøvde dei... men dei passa meg ikkje :(

    SvarSlett
  2. Naice(Y)
    Domt den kje passa dåå --,
    Men , di var litt store i størrelsen eg har jo xs + d va ganske stor utringing i di x]

    SvarSlett