lørdag 11. april 2009

Kjeeedsomhet?

Heisann :)

Nå sitter eg her igjen , som alltid n_n

HeHe , har kje gjort så masse i dag ,. men så har eg akk ståttopp og då ;P
Våkna ganske tidli enkli , pga. ein viss Eirik person sente meg meld.
Så snakka eg med han ei stund før eg sto opp : )

Ellers så mååå eg få gjort den j*vla engelsk framføringo mi --,
Såå eg får bare begynne --,
Har såååå lite lyst altså -.-''

JaJa , no har eg skreve litt av framføringo , går t helvete , bare son vist du lurte^^

Ellers så er mamma den teitaste personen eg vettom!
Herregud , eg har kje gjort ein drit , bare pga. ho er så jævla teit og seier nei t alt!
Ho gadda jo kje kjøra ein jævla plass!
Og selfølgli så er alle så jævla idotiske å busette seg så jævla lankt vekke fra meg!
Hadde da kje vert for att eg hadde vert på Brandøy, og å stått på ski i går så hadde faen meg eg dødd!

Eg kjeder rævo av meg!
Arg...!

Herregud altså , EG MÅ UT !
UT GJER NÅKE SPRØTT !
ETT ELLER ANNA!
*donke hode i bordet*

Heyya , igjen ^^

No har eg vert med Viviann og Morten på tur :D
Da va kos , åsså er da ca 10000000 år siden eg har vert med Viviann , da er syyyykt jo!
Hoff hoff,, jaja anyway , da va super kos :D <3
*Super merklig lyd* Djiglipuff : D <3
(Kossen skrivest da? , såfall eg er kje så flink å forklare ;)
Du får heller bare spørr meg om å lage den en gang ; ) )

AUUUUUUUU! Eg har vondt i nakken , har hatt da i heile dag, tenkte da kom t å gå vekk , men neida o.o''
Arrrh.. Gi meg masasje? : D

Love 4 you
-Bente

4 kommentarer:

  1. Sry meg , men kem er det som busetter seg så
    jævligt langt vekke då :P
    Lykke til seie eg og : )

    SvarSlett
  2. Er kje eg som busetter meg lankt vekke da, eg bor jo på verdens peneste plass, det er bare att alle er så nuuub og busetter seg på Husnes o.o"

    SvarSlett