tirsdag 28. april 2009

Tirsdag, og dans ;P

Heisann , kje mobb overskrifto mi , eg fant kje på nåke , begynner og bli dårleg til detta ;]

Vertfall , som dåke ser , så blogga eg IKKJE i går , WOOW ,, åneeei , verdens undergang liksom ;P
Meen , da så skjedde i går , var altsåå :
-Skule
-Jogga/gjekk 2.5 km i Gym-timen.
-Tysk prøve
-Begynte på Norsk-lekso
-Snakka med folk
-Ellers, ganske lite ;[
Såå, eg gadda kje blogga , srry [a]

Vertfall , i dag har me hatt 3-timars prøve i Engelsk , me skulle skriva stil.
Eg skreiv 2 sider om ein bjørn som var liten , så møtte han ein fe og ønskte han ble stoor, men så var han kje lykkeleg som stor.
Sååå då angra han , og moralen var altså at det er bedre og vere liten og søt/svak , enn og ver stor og stygg/sterk. ;]

Ellers såå tok eg og Viviann og Kristin og Marthine og Karen anna og Hanne ++ 4bussen ut til dans ;P
Me daffa rontom på senteret og kjøpte IIIIS :D
Åsså kjøpte eg den leopard-toppen eg hadde lakt av :D<3
Såå gjikk me ned på US , der "brifa" me CS litt (da va enkli litt kjedli) åsså kjøpte eg og Hanne son KVIT TING:D
(Energi ting tang)
Så då ble me HYYYYYPREEE :D :D :D :D :D :D :D
Så gjikk eg Kristin og Viviann bort på dans , så fekk me Mathias og Ein dud eg kje klare og skriva navne på :$
*Beklager* Og det var kooos^^
HiHi

Men nooo skal eg dysje ,,

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar