onsdag 22. april 2009

Random stuff?

Heisann , no skal eg bare skriva..

Eg leste på bloggen t Kristin og den er veldig morsom altså ...
Vertfall Utdrag : " Så kjøpte me is, så kom da ein vind så datt isen min i bakken ;O tyyypisk .."
HaHaHa , me kjøpte is(Kristin og Marianne) og milkchake(Hanne KArenAnna og Bente) ;P
Åsså , DATT isen t kritsin AV kjeksen :L
Dåå looo eg!
Da har skjedd føøør og ;P
Men då var det kule-is nå vare den son fluffy kvit ting (Kje mistolk da)

Nytt utdrag : "Ein einhjørning blei te ein Elg, å me fant an i skogen, han barre hoppte fram å angreip meg å Bente, tok me seg skoen te Bente og sprang ned te sjøen (:"
HaHaHaHa, eg og Kristin har d moorosomt ;P


Åsså , her va liksom fleire bilder av neglalakken , (fordi folk spurte etter)




No har eg en den blomsten ;P
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar