mandag 6. april 2009

Brandøøøy <33

Heei :D

Du bare måå lesa detta innlegget , da står sykt masse morsomt ; )
Vertfall ,,
Noo er eg heima!
Har akkuratt dysja :D
Også eg eg ganske trøtt, enkli o.o
MenMen ,
Her er da me har gjort ,
Me reiste bort på fredag gjennom tunellen og på ferjo :)
Der satt me ca 3 kvarter:)
Og når vi skulle gå opp trappo på ferjo så løsna den tingen eg holdt i på trille-baggen min og heile sjiten raste ned heila trappo igjen x]
Då trodde eg eg sku døø ,, eg kvakk jo sykt + eg fikk latterkrampe x]

Etter det , så måtte eg bera kofferten o.o
Da va litt koffert x]

en vertfall , me for t Brandøy og var før Stord & Bømlafolket ; D
Så me fant oss rom og sont :D
Da va funny ,
Eg Kristin og Helene sov på spøkelsesrommet o.o 24 : D <3 o.o Heilt sykt enkli.. ;P Men me var nesten kje på rommene våras då, me var mest på Simon og di sitt rom ^^ Da fysta på høgre sida i guttefløyen :) (2 tror eg ) Ellers så var me i peisestovo eller i gymsalen :) Da va super kooos :D <3
Så spilte me blod-peng
Da er enkli litt kjekt n_n
Men , da kan gjer syyyyykt vondt :L

HeHe , ellers so har me baka (hatt mjøl krig) og hatt team-bilding :D

Så hadde me leirfest :D da va morsomt :L
Fredrik sminka Per , og eg og Krtistin og Christin og I-Hanne va med på ein lek, der 3 guttar sku sei ein plass på oss di likte , også måtte du kyssa han x$ *flaaaaut*

Så hadde Eirik og di folkene sugerøyr-leken :L *ler*

Så skulle enkli Eirik og di komma inn til oss (Helene Kristin Meg)
men me sovna , så dei hoppa inn t Bettina og di ;P
*grrr, eg og vill ver med!*
HaHaHa x]

Så da var kooos , så i dag vekte eg å Kristin alle med den derren bjelle tingen :L
Lawl x]
Så satt me i peiseståvo litt før me spiste frokost : )
så når Per, Eirik, Fredrik, Simon osv.. skulle fera , så satt nesten alle Kvinnherad folkene med tårer i øynene ..
Da va trist .. : o

Så når vi for heim , og satt og venta på mamma, så kom da ein edderkopp , og mee SKREIK! (Hanne Kristin og Bente)
Men Hanne redda dagen , fordi ho drepte han:D

Såå nå er da bare å gleda seg til neste leir :D

Elsk på Brandøy <3

Love 4 you
-Bente





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar