mandag 20. april 2009

Syyk --,''

Heisann ,

I dag er eg altså sjuk.
Ikkje så masse og gjerpå.. så eg såv til kl 1 ca, så spiste eg frokost og nå har eg hatt på meg selvbrunings-krem, håper det blir litt bedre en det ble sist , da ble det heeeeeilt skjoldete --,
Det var ikkje kult ..
Akk nå ser det litt merkli ut , men det gjer det alltid etter ca 10 min ..

Vertfall , eg er litt bedre no då , så eg håper eg kommer meg på skule/dans i måro , har nåke dritt eg må gjer og...

Såå detta paste ganske dårli,
Men eg tror eg kje er sjuk som i virus sjuk , bare for masse og tenka på og bekymringar du blir jo faktisk dårli av da og o.o"

OffOff, ooo.. no fekk eg ein link av Elise , da va litt kult , nåke son derre sol-tablettar : )
*Link* Kansje eg skulle prøva da der .. : D

No har eg vert på tur , eg følte meg lat så eg gadda kje gå så lankt tenkte eg , så derfor gjekk eg Utøve istadenfor innøve , fordi når eg går innøve så går eg enten4 eller 8 km, men da gadda eg kje..
Men det endte med att eg gjikk helt til postvegen der med boko og tbake , det er ca 12 km .. x]
Sååå, sonn går da når Bente er lat ;P

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar