lørdag 25. april 2009

Fiilm?

Heeey, wannabe b-boys and babes ; >

I GÅR(!) var eg hos Montana , har såve der i natt ; )
Vertfall ,eg kom ut der kl 7 ca , og då bestemte meoss for og gå t Husnes og leiga ein film x]
Me gjikk gjennom skogen , der me klarte og gå feil vei x]
Så me gjikk oss nesten vill xD
MenMen , me brukte ca 2 timar bort til Husnes , der lånte me Wanted *Link til traileren* også gjikk me over Kaldestad tilbake, vi er ganske flinke o.o"
Da er ganske langt altsååå ;)

Vertfall , så såg me den , så såg me Resident Evil 1 (eller me sovna midt i filmen da , så me såg den på nytt i dag)

Åsså no sitter eg her , har nett dysja ;P

No snakke eg med Hanne : D

Utdrag fra samtalen :

Bente ^-^ sier (20:35):
Me løøøøøøøv it : D
- Hanne sier (20:35):
da blir berre pang, kræsj, pang:D
Bente ^-^ sier (20:36):
KaBoooooooof!
- Hanne sier (20:36):
hahahha
- Hanne sier (20:37):
neste gong du ska kjøpa da ska faen meg eg og
Bente ^-^ sier (20:37):
*smilefjes*
- Hanne sier (20:37):
da va så godt att da va ekkelt
Bente ^-^ sier (20:37):
Du holte jo på og brekka deeeg
- Hanne sier (20:37):
hahaha
eg veeit

Bente ^-^ sier (20:37):
kossen i all piiip skal du få ned AAAAALT! ;: D
- Hanne sier (20:37):
eg berre svelle da vell ?
Bente ^-^ sier (20:38):
HaHaHa

Vi snakke om Iskaffe altså ; )

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar