torsdag 23. april 2009

Fyyy Faaen .. !

Heisann ^^

Dagen i dag starta utrolig bra .. og endte i grøfto (mildt sakt Og bokstavleg)

Vertfall , våkna FØR vekkarklåkko i dag , deili og våkan av solo som sier "God måren:D"
Istadenfor mobilen som sier , "dra deg opp , du skal på skulen"

Vertfall , første time så hadde me naturfag , og då va me ute i skogen ,, og ble våte x]
I andre time hadde me Tysk ,, og i 3-4 time hadde me Studie(Enkli Samf.fag) Også i 5 time hadde me Matte , men då skulka eg og to andre jenter (og Magnus men han skullen enkli på ppt) [a]
Da var super kjekt enkli , me satt først bort på tribunen ei stund , så gjikk me bort til badeplassen , og kjente på vatnet/vassa : D

Men fyyy faaaaen t styr da blei av da ..
To personar i klassen min (nevner kje navn , dåke vett kem dåke er) klarte og sladra på meg og ho andra som går i klassen min..
Sååå då hadde Jorun(Ein heilt mooongis lerar) komme inn i klasserommet og snakka masse piss om meg(!) Att , di hadde ansvar for meg , og att detta va alvårleg og at eg kunne besvima og vist da skjedde så var da liksom verdens-undergang.
Etter det klikka Kari(kontakt-leraren min) på meg og ho andra som går i klassen min som også skulka, og vi fekk med oss brev heim , (da va i 6 time/Siste time)
Såå når me skulle gå..
Fytti , da va dåå da blei gale , ho sa eg sku ta båse , å eg sa "Yeah .. sure" og gjekk,,
Då klikka ho og kom bak meg og tok meg og snudde meg ront og dytta meg gjennom gangen,
SONNE TING TÅÅÅÅÅLER EG IKKJE!
Såå , då trampa eg helen i bakken og snudde meg og såg ho rett opp i tryne (ca 8 cm mellomrom mellom oss) og sa , "Ikkje rør meg , eg skal ta da jævla båse, men IKKJE RØR MEG!" så trampa eg inn og tok da j*vla båset ..
Så kommer ho og sier nåke dritt om att da kje er hennas feil og at det er reglane på skulen , så då sier eg " Eg har ingen-somhelst respekt for deg akkuratt nå, så eg kommer ikkje til og snakke med deg" også gjekk eg ned til bussen..

Der måtte LM(Lars Magne) seff plaga , så eg heiv korthåldaren(kortholdaren= den du har kortet inni) på han , og han vett at når eg er sur, så kan det hende eg slår til den personen som er IDIOTnokk til og gjere meg ENDA MEIR frustrert...
Ellers så har eg sykla ca 8 km bare for og få ut litt av frustrasjonen , ellers så har eg og sotte og grene i 1 time etter det(Eg griner når eg undertrykker følelsene mine det vill-si vist eg kje drar til nåken når eg er sur så går det ei stund så begynner eg og grine )

Åsså har eg klart og KNUSA sol-brillene mine --,
Dei hjerteforma R.I.P. <'3
Stakkar , eg kommer til og savne diii!!
Buhu .. : '(


Msn samtale mellom Bente og Kristin :


Kristin sier:
Gaaad du e modi så jore da mot Kari
Bente^___^ sier:
?
Kristin sier:
Me hållt på å le oss i hel (sorry men da va driiitmorsomt)
Snakka hu sånn opp i tryne osvosv

Bente^___^ sier:
Jammen , eg TÅLER KJE ATT FOLK GJER SON!
HALLO , VIS MEG
RESPEKT..
Kristin sier:
Du e så søt
Men eg har jogga inn te FETO å ut ijenn, så eg bør kansje dysja ;D <33
Bente^___^ sier:
HiHi , da burde maby eg og
Hihi , eg sykla 8km

Kristin Dysje ;D sier:
Me e spoty'e ;D
Bente^___^ sier:
å EG KNUSTE SOLBRILLENE!'
Kristin Dysje ;D sier:
Koff ?
Bente^___^ sier:
Kje me vilja dåå ..
Kjedo på sykkelen datt utav i ca full-fart ,, så datt di av .. og eg KNUUUSTE di
Kristin Dysje ;D sier:
Oooj
Bente^___^ sier:
DÅ KLIKKA EG
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KLIKKKKKKKKA eg!
Eg HEIV (!) Sykkelen uti grøfto , og satt meg ned og SKREEEEEIK
HaHaHa , hadde eg sett meg , hadde eg sikkert trodd eg var gal , også hadde eg spronge , eg hadde blittt livredd..



Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar