fredag 17. april 2009

"Spetakkel - Kem Rocker"

God dag^^
Ka du driiv med? : )

Vertfall , her sitter eg ;]
Har kje gjort så masse , for utøve med 7 bussen i dag ,
også gjikk eg på Senteret med Marianne, Hanne, Elin, ++ :D
Det er alltid så kos om fredagen , det er så sosialt :D <3
Me løøv it^^
Vertfall , kos :)

Åsså , i kveld skal eg på nc/us, med Viviann, Marianne, Kristin, Elin, Hanne, osv ^^
Håper det blir kos , er nesten alltid det^^

Ellers , så er det kje så masse som skjer , er aleina heima , som vanleg?
Men , eg liker det^^

Også , Dagens sang er "Spetakkel - Kem Rocker" <-Trøkk der
Kje gadda klag på musikk smaken min;P
I går hørte eg på "Rihanna - Unfaithful" <- Trøkk der
Eg veit da er ein utroleg gammal sang , men den er sååå fin , vekker MASSE minner <"3


Slenger med eit bilde av Rihanna , bare fordi ho er pen ; )

Åsså ser du sikkert att eg har sjifta utsenede på bloggen , igjen? x]
Vertfall , da har eg :D
Følte for å ha nåke lyst :D

Også , må eg bare få med meg det at eg har altså IKKJE fått streng endo ;)
Va nåke tull med da , så eg får kje før i Mai , ein gang ;P
Så eg legger ut eit bilde , der eg smiler uten streng ; ]



Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar