søndag 12. april 2009

Tenke tanker ..

Heisann :)

I dag har eg kje gjort så masse , er kje så lenge siden eg sto opp heller då :L
For di som lure , JA eg er eit b-menneske :L

Vertfall , eg har tenkt masse , og eg har fonne ut att eg liker og lesa, eg har lest liksom over 300 sider på 2 dager.

Åsså har eg fonne ut , eg elsker vennenene mine , eller det har eg alltid vist , men eg hadde kje klart meg uten dei , tenk då , om vennene dine hadde forsvonne ,no tenker eg på dei VIRKELIGE vennene altså , ikkje dei derren "godværs" vennenene.

Men så kom eg til og tenke på , den eine tingen i verden som kan ødlegge og fikse alt i verden!
*DunDunDun* gutter!
Woooooah..!
Neida xD

Men , Hallo , tenk på det, har du kje vert sammen med nåken/ holdt på med nåken , så har det blitt slutt/gått til h*l**te?

Då vett du ka eg meinte med "kan ødlegge og fikse alt i verden" fordi når du var med den personen var du såååååååååå lykkelig (håper eg) og når det kje funka, så ble du knuuuuuust!
Eg låver deg , eg har sotte og grene og spist is i fleire dagar .. bare pga. da der!
Og eg vett , eg er kje aleina!

Men , alikavell så føler eg(og di fleste andre) att me vill tilbake!
Bare fodi me var så lykkelige..

Åsså , ein ting til!

Å si "Eg elsker deg " er sååå ikkje kult ..
Det er alt for mangen som sier det , uten og mene det!
Gad , eg blir så sint !
Så , nestegang du skal si det , sååå tenk deg om!



Love 4 you

-Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar