torsdag 25. juni 2009

Joggetur (h'

Hallo , ida har det vert en digg dag :D
Eller, mamma rinkte og vekte meg kl 11:35 da men x]
Jaja, vertfall, eg sto opp og spiste frokost , etterpå så smurte eg meg med sol-krem og såg på tv tildes den var tørka :]
Så for eg på joggetur , eg jogga inn til Holmedal ned til tanteSolveig og tilbake :D ca 4 km ^^

Jaok, nå skal eg dysje , blogger meir etterpå ;]

Sånn!
No har eg dysja : D
så eg begynner bare der eg slapp ista^^
Etter eg hadde jogga så solte eg meg :D
også leste eg litt i boken min " Livredd" den er ganske bra enkli ^^ eg har lest ca 3/4 tror eg^^

Så nå begynner eg og få litt panikk, fordi eg skal på leir i måro, også har eg ikkje pakka endo :o
*panikk*
Så da må eg kansje gjer?
Jaok, eg har fonne ut ka eg skal ha med meg då (eindel vertfall)


No skal eg bare legge ut resultate av meiningsmålingo :]

Er du interisert i baseball?
Ja : 1 (4%)
Litt : 4 (18%)
Ka er daa? : 1 (4%)
Nei : 16 (72%)

Dagens farge er Turkis,fordi eg har fonne ut eg liker turkis+eg skal ha med meg ein turkis topp som eg liker veldig gott :D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar