fredag 19. juni 2009

80'tallet?

Hallo , idag skal eg i bursdag til Bettina , ho skal ha 80'talls bursdagsfest x]
Eg gleder meg, fordi eg har alltid villa arangert 80'talls-fest men eg har ikkje gjort det enda :P
Så me får se ,, vist det er kjekt , kansje eg lager en gang ? :D

Vertfall, eg skal ha på meg sjårts og tigts og nåke greier .. emh.. eg legger sikkert ut bilde ein eller anna gang ;]
Haha,

men. ellers så kommer eg sikkert ikke til og blogge før søndag/mandag..(Kan hende eg skriver eit "dritt"innleg)
Fordi eg skal til Bergen , ii Bryllup :D
Eg gleeeder meg:D
Men, eg fant ikkje kjole , så eg skal bruke den eg brukte på Julaballet ;]
Ellers så .. ja..
Me snakkes ;]

Dagens farge er NEON (altså det som er KNEEEESJ!) fordi det er 80'talls stil ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar