onsdag 17. juni 2009

Bettina sin bursdaag ;]

Hallo , idag har me vert på skuletur..
Da va kjeeempe kjekt :D
Sjølvom eg måtte stå opp tidleg og forsåv meg :L
Haha, vertfall.. me tok 07:00 bussen utøve også satt me bare på bus-stoppen der med skulen tildes kl var 08:15 då kom bussane som skulle kjøra oss til Ola-løo ;]
P buss turen så sang Kristin og Lars alle 100 versene av "Fiskebollesangen" ( Tekst: Fiskebollene lenkter etter havet *duduududu* Havet er fiskebollenes hjem *duduududu* det var det første verset *duduududu* nå er det 99 igjen .. osv.. )og det brukte di ca 40 min på x]
HHaHAHA, eg tok opptak.. også filma eg litt ;]
Skal lage video med alle bildene osv. innpå :D
Vertfall, ja.. emh... No skal eg legga bildene filmane og lyd-klippene innpå pc-en .. såå me får sjå ;]

*Ledde dei innpå*
Hmm, ojj .. dette var masse rot altsåå : o


Emh,ja eg skriver etterpå ;]

Ja, eg har kje fått innpå lyd-klippene :o
Eg fikk det ikke til --,
Menmen, eg får heller bala litt meir med det imåro :]
Akk no gidder eg kje (a'

Vertfall, i måro skal me (Kristin,Marianne,Hanne,Bente,Lars,Erling) bada :D
Etter skulen^^
Det kommer til og bli kos :]

Dagens farge grønn, fordi da va så grønt vatn og tre innøve Bondhusdalen :D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar